Outsourcing Sprzedaży - outsourcing sprzedaży

  (+48) 661 016 666

 

W ramach outsourcingu sprzedaży oferujemy zatrudnienie i obsługę administracyjną profesjonalnie dobranego zespołu sprzedażowego, wyposażenie pracowników w narzędzia pracy, profesjonalny nadzór, podnoszenie kompetencji poprzez szkolenia.

Korzyści wynikające z outsourcingu sprzedaży

Outsourcing zespołów sprzedażowych (outsourcing sprzedaży) pozwala przede wszystkim zoptymalizować koszy zatrudnienia,
pozyskać sprawdzony najbardziej odpowiedni personel, rekrutowany pod kątem konkretnego zadania, dopasowany do specyfiki branży i produktu. 

  • obniżenie kosztów stałych w przedsiębiorstwie (pracownicy, powierzchnia biurowa, urządzenia) 
  • gwarantowana pomoc doświadczonych specjalistów bez konieczności ich zatrudniania
  • dostęp do najnowszych zastosowań teleinformatycznych
  • zwiększenie efektywności i wydajności
  • niezawodny i bezpieczny system danych
  • odciążenie firmy i możliwość wykonywania przez nią wyłącznie kluczowych zadań.
  • płacisz za usługę, a nie musisz inwestować w infrastrukturę, nie ma potrzeby
    natychmiastowego i trwałego angażowania kapitału firmy w sferę
    obsługiwaną przez outsourcing.
  • umowa z firmą outsourcingowa to więcej niż zatrudnienie pojedynczego
    fachowca. Specjalista skierowany do współpracy z przedsiębiorstwem
    korzysta z całej wiedzy zgromadzonej w firmie doradczej, z firmowych baz
    danych oraz z porad innych ekspertów.  
  • efektywne wykorzystanie czasu pracy. W przeciwieństwie do pracownika
    zatrudnionego na etacie firma w ramach outsourcingu pracuje wtedy, gdy
    jest coś do zrobienia. Nie liczy godzin nadliczbowych, a jeśli istnieje
    taka potrzeba pracuje również w soboty i niedziele.
  • realizacja procesu rekrutacji na podstawie własnej, rozbudowanej bazy kandydatów oraz przy pomocy zasobów zewnętrznych.
  • outsourcing sprzedaży to przejęcie pełnej odpowiedzialności za sprawy kadrowo płacowe zespołów sprzedażowych.
  • kompleksowe zarządzanie flotą samochodową, komputerami przenośnymi i telefonami (palmtopami).  -zastosowanie sprawdzonych i efektywnych metod rozwoju umiejętności sprzedażowych i menedżerskich zespołu obsługującego projekt  - płacisz za usługę, a nie musisz inwestować w infrastrukturę, nie ma potrzeby natychmiastowego i trwałego angażowania


Outsourcingu sprzedaży jest jednym ze sposobów zwiększenia efektywności firmy. Jest to widoczne na przykładzie firm korzystających z outsourcingu. Istnieje jednak wiele obaw przed wdrażaniem i stosowaniem tego  narzędzia. Obecnie outsourcing jest jedną z ważniejszych i dających duże korzyści metodologii biznesowych, ponieważ umożliwia firmom maksymalne wykorzystanie możliwości, oraz pozwala szybko, efektywnie i optymalnie reagować na potrzeby klientów. Outsourcing sprzedaży, dzięki wdrożeniu wyspecjalizowanych zespołów sprzedażowych pozwala wykonać powierzone zadania wydajniej i skuteczniej, niż gdyby odbywało się to w ramach wewnętrznych struktur firmy.  Outsourcing sprzedaży pozwala firmie skupić się głównej działalności.  


Rodzaje i modele outsourcingu

Outsourcing oferuje szanse zastosowania jego
strategicznych wariantów i jego terminu można używać dla określenia wielu
modeli i rodzajów różniących się od siebie, z których każdy ma inne wymogi
wyznaczające optymalne rozwiązania. więcej >>



outsourcing sprzedaży

istota outsourcingu

rodzaje i modele outsourcingu