Tajemniczy klient

TAJEMNICZY KLIENT

Zdecydowana większość Firm, myśląc o rozwoju własnego biznesu przykłada bardzo dużą uwagę do szkoleń pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta czy działań marketingowych. Oczywiście aktywne działania mające na celu polepszenie wizerunku przedsiębiorstw są w dobie dużej konkurencji  na rynku wskazane a wręcz niezbędne. Jest jeszcze jeden bardzo ważny element w tym procesie ? weryfikacja poziomu obsługi. Zadowolony klient to dziś klucz do sukcesu. Spojrzenie na swój biznes jego oczami może pomóc w zwiększeniu biznesowej efektywności firm. Bardzo skutecznym narzędziem pomagającym w obiektywnej ocenie podjętych działań są badania MYSTERY SHOPPING ? obserwacja ? z ukrycia? poprzez przygotowanego audytora (Tajemniczego klienta) tego co pracownik mówi, jak się zachowuje, jego kultury kontaktu z klientem i skuteczności działań a także wszystkich aspektów  związanych z wyglądem sklepu.

PRZYCZYNY UTRATY KLIENTA

TAJEMNICZY KLIENT / MYSTERY SHOPPING pomaga:

  • dowiedzieć się co myślą klienci o Twoich usługach i produktach,
  • dowiedzieć się czy klienci potrzebują czegoś więcej,
  • dowiedzieć się czy klienci czują się lepiej u konkurencji,
  • porównać poziom obsługi w Twoich placówkach z konkurencyjnymi,
  • poznać szczegółowe opinie klientów na dowolny temat,
  • zwiększyć wartość sprzedaży,
  • zwiększyć lojalność klientów,
  • zwiększyć tempo potencjał wzrostu Twojej Firmy.

W ramach badań zapewniamy:

  • wykwalifikowaną kadrę audytorów,
  • przygotowanie scenariuszy badań w oparciu o wyznaczone cele badań,
  • dotarcie do wszystkich placówek niezależnie od położenia,
  • szkolenie audytorów pod kątem przyjętych do realizacji badań,
  • przygotowanie raportów końcowych z wnioskami i rekomendacjami,
  • pomoc przy wdrażaniu zmian




Tajemniczy klient | badanie tajemniczy klient